Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 147/156/ГТ, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Значи Motul 10w40 ще да е, и всички филтри естествено. И от Castrol-а съм доволен, но ще пробвам да видя ще има ли разлика.

    Според вас нормално ли е на тази кола с този мотор и маслото 10w40 да се чува дизелов звук първите 2 мин. (не точно 120 сек. но ме разбрахте какво имам предвид - в началото). После утихва, още като охладителната чукне 50, буквално си е първата минута-две. От там насетне не се чува. Не прави и впечатление, прави ако я загряваш на място (примерно товаря някакъв багаж и вечерта е студено и пускам да грее, че да седна поне на айде не топло, ама "марно" ). Тръгвам и след минута двигателя не се чува.
    Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

    Comment


    • Не е нормално, моята няма дизелов звук, а съм я карал и с 10в60 и с 10в40 и с 5в40.
      156 2.0TS

      Comment


      • Първоначално публикувано от Ali.Sali Покажи съобщение
        Значи Motul 10w40 ще да е, и всички филтри естествено. И от Castrol-а съм доволен, но ще пробвам да видя ще има ли разлика.

        Според вас нормално ли е на тази кола с този мотор и маслото 10w40 да се чува дизелов звук първите 2 мин. (не точно 120 сек. но ме разбрахте какво имам предвид - в началото). После утихва, още като охладителната чукне 50, буквално си е първата минута-две. От там насетне не се чува. Не прави и впечатление, прави ако я загряваш на място (примерно товаря някакъв багаж и вечерта е студено и пускам да грее, че да седна поне на айде не топло, ама "марно" ). Тръгвам и след минута двигателя не се чува.
        Това е вариатора.

        Предлагам ти да си сложиш масло 5w50.
        Now: 156 2.5 V6 24V
        Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

        Comment


        • Не е ли по-плътно, изкарва ми го Motul Sport? Макар, че пък в зимата би трябвало да е и по-добре, по-голям е обхвата от 10w40....

          Това за вариатора нещо опасно ли е, предвид, че е притракване в първата минута-две? (TS със тракащ вариатор, не може да бъде...)? Има ли за какво да се притеснявам, че не е евтина смяната?
          Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

          Comment


          • Няма грижи.
            Един познат кара с тракащ вариатор от поне 5 години, още нищо не е станало.
            Само е дразнещо.
            В движение обаче не се чува, мисля... Само на място и в ниски обороти.
            156 2.0TS

            Comment


            • Да, но при мен е само на студен старт в първите минута-две, после не, дори да си остане на място. Самото стартиране си е точно като на дизел, след минута утихва и след втората изчезва. До тогава съм товарил каквото е имало и тръгвам. Като затопли не се чува повече, било то и на място. Само сутрин първата минута на място. До там.
              Alfa Romeo 156 1.8 SW TS 144hp

              Comment


              • Благодаря за отговорите колеги! Оказа се, че колата не е фейслифт, а явно са сменени предна броня, капак и багажник, за да се сложат новите фарове и стопове. Още обявата ми беше странна за 147-ца фейс, а 2001-ва, но си помислих,че може да е грешка...
                Alfa Romeo 159 2.4 JTDm T.I.
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                Comment


                • Да ъпдейтна инфо по моя проблем.След като колата беше 3 седмици при РУмен,днес я взех.Той каза,че е пробвал друга дюза,но пак му давало проблем в чека.След което на другия ден му звъннах да му кажа,че съм намерил комп и дюза за проба,той каза да задържа,защото проверил инсталацията и имало проблем не му харесало,след като го оправи и остана няколко дни при него,каза че е работи добре и не свети чека.Днес я взех не съм имал възможност да я карам още извън града,покарах я градско.Колата засега е добре,той каза че имала проблеми с пинове мисля че каза,че са били криви на самата букса за бобината :/ !Взе ми почти никакви пари и каза,че според него това е проблема.иначе двигатела си потриса леко и мирише на бензин все още,но той каза,че могло от катализаторите,които по принцип го хванал като грешка и че за момента изключва колата да има проблем с дюза!Сега да попитам,има ли такъв вариант,аз мисля,че колата понамирисва на богата смес,а той каза,че ламдите били перфектни!Някой мнение?Също възможно ли е,ако губя антифриз да мокри някъде жици и оттам да идва проблема,който за момента го няма.Интересно е защо двигатела ми потриса и леко клати обороти от време на време на празен ход.Румен каза,че колата трябвало да се покара известно време и да се види какво ще стане след поправката!от какво може да е тази миризма на богата смес ако ламдите работят,намирасвам го в купето на отворен прозорец при спряло положение!??!Възможно ли е според вас,РУмен да ме е поизлъгал за това,което е проверил по колата въпреки,че се държа много добре и не ми взе почти никакви парички!?
                  Last edited by Kirilbalukchiev; d.m.y г., 19:57.

                  Comment


                  • Не знам, каква ти е колата, но миризмата на бензин може да се дължи и на спукана помпа (кошница).


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Не знам, каква ти е колата, но миризмата на бензин може да се дължи и на спукана помпа (кошница).
                      написал съм го в профила! GT 2.0 JTS! Миризмата на бензин от спукана кошница,на богата смес ли бие?

                      Comment


                      • Веднъж споменаваш миризма на бензин, веднъж на богата смес. Уточни, защото е объркващо.

                        Не знам, дали GT пука помпи, но при 156 и 166, се случва.

                        Ламбда сондата отчита единствено и само съдържание на кислород в изгорелите газове. Ако има лошо изгаряне, ще има останал нереагирал с горивото кислород и според сондата, сместа ще е бедна. А иначе може да тече бензин от ауспуха.

                        PS:

                        Добронамерен съвет:

                        Напиши си параметрите на возилото в подписа. Това не коства нищо но пък улеснява всички.
                        Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:03.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • Няма как Румен да те излъже. Ако знае нещо на 100% ще ти каже какво е на 100%, ако има съмнения, ще изрази съмнение и ще даде съвет. Казал ти е да караш и наблюдаваш, може да са няколко проблема по колата. Така че карай и виж какво ще стане...Стара кола така е...може едно неща, може и пет да са развалени в подходящия момент. Давай и повече и по-акуратна информация, че Екото от форума също се е доказал като експерт и може да помага адекватно....
                          Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
                          exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
                          ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
                          ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
                          by RUBIG service

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Kirilbalukchiev Покажи съобщение
                            ...Възможно ли е според вас,РУмен да ме е поизлъгал за това,което е проверил по колата въпреки,че се държа много добре и не ми взе почти никакви парички!?
                            От 8-годишния ми опит с Румен, мога да ти гарантирам 1275%, че не те е излъгал. Като ти е казал, че е направил нещо, значи го е направил. Ако не успее да направи нещо, ти казва че не го е свършил. При него няма филма да ти каже, че е свършил нещо, а то да не е извършено. Когато не е сигурен, или не може да направи нещо, те упътва какво да направиш!
                            145, 1.6 boxer
                            156, 2.4 JTD - ex
                            Giulietta, 2.0 JTDm

                            Comment


                            • Колеги имам следния проблем след набиване на лагер и смяна на маншон, има странно “подсвиркване” , скърцане не знам как точно да го опиша. При завъртане на колелото се усеща как диска и накладката опират, минах при стругар и диска е идеално прав. Възможно ли е при набиването на лагера нещо да е изкривено и къде мога да проверя главината дали няма нещо там.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Pavlin L. Покажи съобщение
                                Колеги имам следния проблем след набиване на лагер и смяна на маншон, има странно “подсвиркване” , скърцане не знам как точно да го опиша. При завъртане на колелото се усеща как диска и накладката опират, минах при стругар и диска е идеално прав. Възможно ли е при набиването на лагера нещо да е изкривено и къде мога да проверя главината дали няма нещо там.
                                Да не би шенкела да е аут...
                                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                                Comment

                                Working...
                                X